Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 10 April 2012

Bye Bye korang (n_n)


Korang nak tau ape yang best dalam blogging ni?

:)


Bila ramai orang datang blog kita untuk baca entry,

Bila log in je ada komen, even satu dua je pon dah
happy...

Lepas tu, bila tengok followers kita semakin hari
semakin bertambah...

Happy sangat ! (n_n)


Lepas tu, blog kita macam rumah kita tau...
Kita hias, kita decorate cantik-cantik....

Sejak aku berblogging,
link first yang aku open bila aku cucuk broadband aku
ialah link blogger.com

Wajib ! Rindu kat blog...

Kita boleh tulis apa je yang kita nak, 
apa je yang kita suka, 
dan apa je yang kita rasa nak luahkan...


Macam sesetengah orang luahkan perasaan melalui art,
tapi kita melalui penulisan di blog....

Serius, aku seronok gila berblogging :)


Tapi guys, aku rasa dah xleh komitmen pada blog, 
banyak sangat kerja, dan aku nak delete blog
tak guna ni, hahaha ! >_<


Kepada loyal readers aku Zaza, Nong Andy, Gugu,
Fyfy, Fatieynah, Sarah Salleh, Naru, Reenapple, Cici
dan semua followers aku....thanx a lot of the ring my dear~


Koranglah yang bagi aku semangat untuk update
entry dalam blog ni,hehe...

Ok, take care bye (n_n)


7 comments:

nur fatinah mohammad shariff said...

akak ade masalah ke ?

akak nak pii mane ?

jangan jangan jangannnnnn T_T

reenapple said...

LOL... why???? sedih.. =(

Zaza Iman said...

ala lyn,jangan lah...sedih ni.. ;(

Falling . said...

kau nk delete , gle eh ?? aku nk bc ape nti ? hahaha ta yah delete la .. lau sebok pon ta yah update tape .. tp jgn delete ;)

Nong Andy said...

aku tengah dengar lagu pink

" pls dont leave me"

uwaaaaa.......

aku nak tgk lagi muka 'alice' yang comel itu....

Anonymous said...

halaaaaaaaaaaaaa :( tanak ah delete. hukhuk nanti rindu kat lynn!

cici tembikai said...

oi babe jangan lah delete -,- tak sayang tembikai ke =/

u know what blog ni mcm diary online , yang membolehkan kita tau kehidupan seseorang . mcm i , i tak kenal u , bukan kwn kat social netwrking tapi kita kenal kat blog :D i tahu u budak art dari blog :D

special kan friendship ni ahaa