Happy Three Friends

Miss Money

Monday 24 August 2015

Akhirnya ke Killiney Kopitiam with my family

Salam.


Sambung entry semalam lepas aku gagal untuk lunch di Cats Cafe & Seoul Garden sebab INI (klik), maka kami pusing-pusinglah dalam KSL City tu untuk cari kedai makan yang best. Nasib jumpa Killiney Kopitiam ni, terus je decide nak makan kat situ, plus aku memang dah tahu menu kat Killiney ni sedap, cuma belum pernah bawak parents aku makan sini je lagi...

Menu @ Killiney Kopitiam
*Harap maklum menu yang aku tunjuk ni menu Killiney cawangan Nusajaya, so kalau kat cawangan lain selain Nusajaya, maybe ada menu yang takde dalam list & harga pun mungkin ada beza sikit. Hehe~


Harga semua standard lah, even restoran pun ada nasi goreng Rm10 kan. Hahaha...so, masa pilih menu sebenarnya aku sangatlah rambang mata. Sebab dulu aku pernah ada job photoshoot food kat sini, so dapatlah makan segala yg di-shoot tu dan rasa memang sedap. Hahaha, bestkan shooting gambar makanan~ So ini menu pilihan kami:



Dan macam aku cakap tadi, akibat rasa kelaparan dan rasa nak makan semua, maka wajiblah kena ada side order~ Hahah


Chee Cheong Fun is higly recommended! Even jarang gila makan kat Killiney tapi setiap kali pergi, mesti order benda ni sebab dia sangat sedapppp!!!

Klik untuk baca entri 'Apa itu chee cheong fun?'

So, itulah dia cerita makan di Killiney Kopitiam, KSL City, JB :D Total semua Rm66.10 termasuk GST dan service charge. See~ masih je ada servis caj kan? So pe guna ada GST? Mungkin untuk menyakitkan hati rakyat jelata~ apa nak buat~ hahaha

1 comment:

Raz said...

harga standard kopitiam.. okla kan