Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 29 March 2012

Seoul Garden VS Entry Gambar Sendiri


Assalamualaikum and hi readers. Ok nak nyanyi lagu Saleem jap.

"Bertahun sudah ku tak update~~belog ni~~~"

Okay, aku tengok orang sumer dok update cerita pasal dorg
makan kat restoran yang mempunyai hidangan-hidangan yang
sedap sampai membuatkan aku kelaparan di tengah malam bila
baca kisah dorang. Grrr (-_-')


Jadi, hari ni aku nak gak update cerita aku pergi makan kat
Seoul Garden, even cerita ni dah berminggu lamanya, tapi ia
masih fresh dalam ingatan ku. Hahah !
(tapi entry ni banyak gambar aku, huahaha)



Tak sempat gambar depan kedai, masuk dengan lajunya dan
terus mencapai pinggan untuk ambil sebanyak-banyak
daging yang ada.


Ni daging perisa apa entah, aku tak ingat langsung, tapi aku
rasa yang coklat tu Coffee Chicken, yg merah tu entah~


Ya ! Aktiviti masak-memasak..Lepas satu daging dimasak, terus
aku ngap ! Satu masak, aku ngap..hahaha >_<


Tengok tu, buzynya aku memasak~~~




Ya, ni table aku. Makan tak hingat~~~


Ni dessert aku, sedap gila !!!! Suka makan dessert kat sana >_< !!


Ni second round~~~hahaha
Ni sedap gila jugak ! Diam je aku makan benda ni sebab
menikmati hihihi~~~ (abaikan cara susunan aiskrim tu sebab
aiskrim tu ambil sendiri, haha)



Err..actually ada third round untuk aiskrim tu, tapi aku tak
ambil gambar, haha :p


Lepas membulatkan perut di Seoul Garden, kami pergi main
Boling. Aku jadi tukang sorak je sebab aku tak nak main
boling, (u_u)


 Nama masing-masing.................(-_-')


So, aku yang tak main ni telah memaksa seseorang mengambil
gambar aku dengan banyaknya di pusat bowling tu, hehe :p

Cantik tak baju aku ada banyak-banyak love~~~~~ (n_n)


Okay terima kasih kerana sudi baca entry bergambar aku
ni, hahah ! (n_n)



10 comments:

nur fatinah mohammad shariff said...

banyak makan. masyukkk~ :D

Anonymous said...

lepas baca entry lyn je terus lapar >.<

Lynn Damya said...

fatinah : ahhaaaaa...kannn (n_n)hihi

Fyfy : hahaha yes berjaya melaparkan org lain pulak, haha kejam :p

Falling . said...

1st time aku tgk muka kau .. heheh

Lynn Damya said...

gugu : haha kantoi dah identity aku ni~~ :p

Nong Andy said...

baju cantik...

org nya pun cantik juga :)

Sarah Mohd Saleh said...

mantap gilerrr makannnnn

Lynn Damya said...

Nong Andy : ahhaaa....segannlahh (n_n)

Sarah : haha mantapppppp !! :D

Zaza Iman said...

damyaaaaaaaaa....awk buat zaza rasa lapar..tliur nih... =)

Lynn Damya said...

zaza : hahaha...yeayyy laparkan zaza ! hihi (n_n)