Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 4 December 2012

Kesalahan Pertama di hari kedua~


Damn !
Baru second day ehem-ehem
dah buat salah
Dush ! Dush ! Dush !
Bunyi kerisauan hati aku tadi..
Risau pon ade sound effect kan~~
Hahaha...

Tadi aku tak banyak kerja sangat
So, boss aku
tolong tambahkan kerja untuk aku
Aku kena printkan design
Wedding card
Jumlah 500 semuanya..
So print punya print,
entah macam mana
Aku pon tak tahu lah,
Agaknya terberangan kejap gaknya tadi
Aku tersalah masukkan kertas
Patutnya aku terbalikkan,
tapi tidak !
Oh my god !!!
Agak lambat jugak
baru aku nak perasan...
Pulak tu mesin tu aku terus je
set 100 keping, 100 keping...
so...mesin tu memang terus je lah
sedut kertas tu even aku salah susun
dan...... !
(-_-')

STOP !!!
Okay, 8 helai tak dapat diselamatkan.
TERprint 2x atas permukaan yang sama
Masa tu dah nervous gila
Baru masuk dah wat salah kan~
Hahahaha....

Nasibbbbbb baik bos aku tak marah
Kihkihkih~
Lega aku,
tapi lepas tu, aku online kejap-kejap je
Konon-konon buat baik lah,
Hahaha
Aku bukak email je
Padahal takde mende pon kat email tu
Lakonan semata-mata punya pasal
Hahaha !

Owh ye jumaat ni aku ada annual dinner dah
hadoi baru masuk
dah ade dinner pulak
Haha :p

OWH HAAAA KORANG !!


Omiey Kingdom perlukan dalam 20 orang volunteer untuk
program mandikan kucing Ahad ni. Aku sangat berminat dan nak join tapi
jarak antara aku dan program ni jauh~~~Wuwuwu T_T

So, korang yang sukeeeeee sangat kat kucing dan berminat nak join
mandi kan kucing-kucing comel ni, sila KLIK SINI TAUU

Mesti best ! dan lepas tu sila upload pic okay, aku nak tengok. Haha

Thanx sudi singgah blog aku (n_n)


3 comments:

hnahdy said...

kucing jinak ke garang. kang cakar tangan cmna..hehe

ganti balik kertas2 yang silap tu..arahan bos besar..:P

Lynn Damya said...

Hnahdy : haha nggak tau, buk~ sy sharekan je benda tu sbb menarik, hihi.. :D waaaa, ampun2~~ngga mau ganti, haha

Anonymous said...

Nasib tak kena marah. Hihihi.