Happy Three Friends

Miss Money

Friday 4 January 2013

my Online Craft Shop with new looked :D


Hai all. Akhirnya, setelah bertungkus-lumus aku membahagikan masa
antara kerja, menjahit dan men-design, siap juga identity design untuk
Hummy Lovey ni. Apa yang baru?

Semua ! Daripada logo, konsep design, label packaging, Fb cover dan
business card semua bertukar mengikut konsep baru yang aku buat tu.
Dah lama terfikir nak brandingkan Hummy Lovey ni tapi sekarang baru
sempat. Jadi, aku mempersembahkan pada korang :

Hummy Lovey :)
Make your gift different from the others


Logo baru Hummy Lovey. Memang saja aku design complicated sebab
aku ter'inspirasi' dengan vintage style yang jenis banyak-banyak tulisan tu.

Ini design business card Hummy Lovey yang baru.

Okay ini pula semua Hummy Lovey design yang sudah diprint punya :)

Ini label design untuk produk Hummy Lovey :


Setiap produk yang dibeli akan diikat dengan benang besar dan akan
diselitkan dengan label ini, macam ni :

Kira label ini juga berfungsi sebagai kad ucapan terima kasih kepada
customer sebab percayakan aku/Hummy Lovey untuk membuat
hadiah mereka :)

Ini pula Label Design untuk Special Item Hummy Lovey sahaja. Item-
item special ini juga coming soon :) Hehe



Watermark juga dah lain, hehe :) (atas;kanan)


Okay itu saja. Lepas ni banyak lagi nak buat, masih mencari masa untuk
teruskan penjahitan bantal dan upgradekan Hummy Lovey. Terima kasih
pada yang support aku dan Hummy Lovey. Anda sangat berharga~ Hehe

owh ye, pada yg tak tahu, singgah online shop aku di sini :


TAPI ! Tapi................aku masih belum boleh membuka tempahan sebab
masih banyak tempahan yang sedang menunggu untuk bulan Jan & Feb
ni. Harap maaf :(


9 comments:

Falling . said...

befday aku coming soon tamo bg ?? hahaha

Nong Andy said...

apa? belum buka tempahan? grrrrr

* kemain maju bisnis nampak :)

Unknown said...

Nice one~!!
Keep up the good work sis. :)

Lynn Damya said...

Gugu : hahaha insyaAllah,klw ade sampailah kat ko (tipu gila, dh le xtau address kan) :p

Nong andy : haha, alhamdulillah kak,
cuma masa je agak terhad nk buat :)

Kechek : hehe, thank you dear, thanx order dgn sy :)

reenapple said...

Huuu... cantik weh.

#tetiba aku rasa berbunga datang sini. Ekekekek

vendoline said...

yang bantal tu.kain tu mahal kan..perghh ni kos bape la agak2

vendoline said...

tp mmg cntik

Lynn Damya said...

Reenapple : haha amboi smpai berbunga2 gitu :p

Edy : haha tau xpe, kain tu harga okay lah, cuma isi bantal tu agak mahal..thank you :)

vendoline said...

masih belum update yer