Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 16 March 2016

Program Geng Affiliate Hummy Lovey

Salam (n_n)
Ini adalah satu program percuma daripada syarikat saya; Hummy Lovey, yang ingin membantu anda menambah duit poket bulanan. Amat sesuai di-apply oleh golongan pelajar sekolah, universiti dan suri rumah sebab boleh dilakukan secara sambil-sambilan. Nak tahu macam mana? Jom baca lagi! (n_n)

Bantal Oilcloth Custom Hummy Lovey

Ini bantal baru keluaran Hummy Lovey, kalis air dan tahan lasak tetapi tetap selesa dan lembut dipeluk. Customer boleh request nak letak gambar apa dan tulis apa di depan dan belakang.



Jadi, tugas anda hanya perlu cari orang yang berminat nak tempah bantal oilcloth ni dan 'bawa' dia tempah secara direct dengan pihak Hummy Lovey (iaitu saya sendiri). Tapi jangan risau, semuanya akan dilakukan secara online je, anda tak perlu drive dia bawa jumpa dengan saya pun~ Haha :p

So, macam mana nak jadi ahli Affiliate ini??

1.Daftar jadi Geng Affiliate Hummy Lovey
(daftar percuma saja tau dan tiada langsung yuran bulanan)

2.Selepas daftar, anda akan diberi satu kod khas. 
(Kod tersebut membolehkan customer dapat Free Gift daripada Hummy Lovey jika mereka tempah bantal guna kod tersebut)

3.Anda akan dapat komisyen sebanyak RM5 bagi setiap tempahan bantal yang berjaya dibuat melalui kod khas anda masing-masing.

Mudah kan!! \(n_n)/
Hoyeah! Hoyeah!

So, pada sesiapa yang berminat nak mohon jadi Geng Affiliate Hummy Lovey dan nak tau lebih lanjut pasal ini, sila email kepada hummylovey@gmail.com dengan tajuk 'Apply Affiliate Hummy Lovey'

Klik sini untuk baca details mengenai produk bantal oilcloth ini

P/s: Together makes life better!

3 comments: