Happy Three Friends

Miss Money

Friday 7 October 2011

Hari ni birthday aku ! yeay......

Ye, betul..hari ini hari jadi aku tau. Memang aku tak sabar-sabar
nak cerita kejutan yang my sweetheart buat untuk aku tadi.
Untuk pengetahuan korang, dia memang penuh dengan kejutan.
Mungkin sebab itu, aku dan dia masih bersama. Chewahh...
okay okay aku dah melalut. Sebenarnya, aku nak cerita pasal
kejutan yang dia buat untuk aku tadi. (dah kenapa ulang lagi ni?)
aku nak cerita, tapi aku rasa sangat mengantuk sekarang ini. Jadi...
aku nak tidur sekejap dalam setengah jam, then aku bangun dan update cerita itu
okay boleh tak? Ala jangan marah. Jangan risau, aku mesti bangun untuk update
sebab aku ini ala-ala burung hantu, tak pun macam kelawar...
berjaga malam...hehehe tunggu tau new updates aku sekejap lagi
terima kasih...zzzzzzzzzz (tidur serta-merta)

6 comments:

An Najwa said...

selamat hari tumbesaran....besday kita bulan yg sama la...hehe

Anonymous said...

Selamat hari jadi :)moga panjang umur dan murah rezeki :)

Lynn Damya said...

An Najwa : haha tumbesaran sangat..thank Q, owh yeke? Bila birthday awak?

Lynn Damya said...

Miratun : Terima kasih, awak~~ :D hehe

Eric@Boy said...

hp bday! :)

Lynn Damya said...

Eric : hehe terima kasih (n_n)