Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 4 December 2011

Segmen : Mencari Blogger Setiap Negeri

Assalamualaikum readers and bloggers. Haha hari ni takde kerja lain je lah
asyik BW mencari segmen dan join. Kali ni nak join segmen blogger setiap
negeri pulak. Korang nak join, sila klik Blog Fatisya Pinky ok. So, ini bannernya :


Comel kan? Ada rabbit~~Okay, saya lahir di Johor dan i'm the true
Johorian. Aku sangat berbangga jadi rakyat jelata negeri Johor. Serious !
Tengok, aku dengan bendera negeri kesayangan aku ni~~~

>(n_n)< jadi, aku claim diri aku sebagai
JOHOR BLOGGER !

meh aku ajar sikit kamus orang Johor ni

Gobok/gerobok = Almari
Gebar = Selimut
Epok-epok = Kuih karipap
Sangap = jgn anggap 18SX ! sangap maksudnya menguap tau (-_-')
okay itu je, skang aku nak tag kan kepada :


5 comments:

Anonymous said...

wah orang johor upenye!! nanti dtg johor boleh lah cari lynn ek?! hahahaha

Lynn Damya said...

fyfy : haha boleh2, meh ah dtg johor, nt i bwk u g jalan2 kat jb yg best sgt tu haha (n_n)

Anonymous said...

hye! dr segmen yg sam.. owh jb, bhsa jb mmg unik,bahasa org dulu kala.. read mine oke..
http://venessapetra.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html

Lynn Damya said...

venessa : hai thank Q visited me :)

Lynn Damya said...

wah, cewek ganu dtg melawat blog kawe nih..terharu dop..:p TQ