Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 7 January 2012

Bila Barang Biasa Jadi Luar Biasa, Kreatif Sangat !

Assalamualaikum and hi readers. Okay, tadi aku saja-saja lah 'melayari
internet' then terjumpa benda-benda yang best ni. Best ke? Entah lah, 
best kot sebab aku belum pernah jumpa lagi depan mata, haha so korang
tengok lah, best ke tak? Kot-kot ada yang dapat idea and nak buat jugak
macam ni nanti kan (n_@)

untuk art student, tin spray mount kita boleh buat macam ni okay~

mengutamakan keselesaan ketika membuang hajat..hahaha
(fikir 2, 3 kali nak letak pic ni kat blog aku, yelah blog aku kan bersih
dan suci dpd benda-benda macam ni~) :p

bg mereka di barat, tisu amatlahh penting, so walau apepun yang berlaku,
tisu wajib diletak dalam toilet dengan cara ape sekalipun, faham?

ini namanya penyendal pintu~~ (u_u)

hahaha siapa pernah terfikir nak buat macam ni ? :D

PC rosak ni selain boleh buat rumah untuk kucing comel tido, kita boleh
jugak buat rumah untuk ikan tido, okay ikan tak tido (-_-') maksud aku 
boleh laa dibuat akuarium gitu~ hehe

Cam sadis je dowh aku tengok (T_T)..hahaha

haha ni cam sadis tapi kenapa aku rasa style ea?? Style kot wat cam nih !

lagi kegunaan PC selain untuk kita buat kerja dan main game, tapi jangan
korang jahanamkan pulak PC korang yang masih elok tu semata-mata nak
buat almari macam ni (-_-') kaye sangat lah tu, baik beli almari IKEA lagi
best ! Haha...

Comel !! >_<

yang ni smart :D
yang ni kan..err macam smart, tapi apa motif ek buat cam nih? Baik-baik
sinki dua dah jadi satu..huuU kreatif~kreatif...


(-_-') so bolehlah guna cooling pad untuk kipas sate??











Okay, dah puas tengok? Hahaha belum, belum habis lagi. Sekarang,
kita akan masuk ke zon 'SaboO je lahh ~~" Apakah itu?? Scroll down lagi :p
























Apa gelak-gelak?  Mampu??

3 comments:

monologmalamhari said...

hahaha ..
mema kreatif abis la ..
hehe :)

mcm best je .. nak buat gak la .. :P

owner said...

fierul : hahaha kreatif sgt kan, nk buat yg mane satu tu? haha :D

Anonymous said...

hahahah sakit perut gelak! XD