Happy Three Friends

Miss Money

Saturday 24 March 2012

Pokok Macam Cotton Candy dalam movie Lorax


Assalamualaikum and hi readers ! Haha aku buat entry ni khas
untuk Mrs Nong Andy itu (ya, untuk kamu nih) Hahaha >_<
Sebab kesian baca komen tadi, kau duk terbayang bagaimanakah
bentuknya...Hihihi


 So, jom kita tengok rupa pokok sebenar dalam cerita LORAX.
Berwarna-warni, dan sangat cantik (n_n)


 Haaa....tu dia !
Nampak tak? Nampak tak yang warna-warni kat belakang tu?
Itu laaa nye pon adui ter ber....






Dalam gambar pon dah cantik, belum tengok dalam movie
lagi, bila kena tiup angin, rasa cam lembut je daunnya..
Kalau ada betul2 pokok macam ni, confirm aku nak tanam
banyak2 kat laman rumah ! Hehe...



6 comments:

Zaza Iman said...

wau..rasa nak pergi ke dunia kartun je..hehe

Nong Andy said...

hahaha.. wow! khas utk sy tgk yer hehehe.. memang penin aku nak bayangkan tadi. Aku ingat mcm gula-gula kapas memula tu.. oh! rupanya mcm kat atas tu yer hehehe.. memang cantik n colorful. aku suka kartun hehehe.. dan terus rasa mcm nak tgk jer movie tu :)

*pernah tgk bug life? aku tgk citer tu puluhan kali hehe..

Falling . said...

dol, cantek gle ! lau ada anak pokok nie, aku nak hias kt pelamin aku nti . kehkehkeh .

Lynn Damya said...

zaza : nak ikut jugak !! hehe :D

nong andy : hahaha, tgk lah movie tu, boleh lah sbb byk benda cute, hihi..bug life? yes tgk tp sekali je sbb xsuke serangga (-_-')

gugu : waaahhh idea menarik lahhh, nk wat gak ahh klw ade, hahah !

Anonymous said...

Memang best ke movie ni..:)

Kc Kasedah said...

Movie ni mmg best.sarat dgn pengajaran dan animasi nya tersangatla cantik ;)