Happy Three Friends

Miss Money

Monday 12 March 2012

Semuanya Tentang Aku, dan akan di-tag kepada kamu :D


Assalamualaikum and hi readers. Aku sorang je yang belum tidur
lagi ni. Dan terfikir pulak nak buat satu entry temuramah diri
sendiri. Haha..mari kita sama-sama tanya diri sendiri dan jawan
soalan di bawah dengan sepantas dan tuntasnya ! Ini aku punya
jawapan :


3 benda aku paling malas nak buat :

Lipat baju
Delete SMS yang tak penting dalam phone inbox yg ada lebih 2000 mesej
Packing-memacking~


3 benda aku paling rajin nak buat :

Online ( rajin sangat ! )
Jalan-jalan (karaoke, shopping, tengok wayang dan jalan2 )
Buat dek je......




3 benda paling susah aku nak ingat :

Password email ( banyak sangat, serabut ! )
Nama orang yang tak famous (hahahaha)
Emm...benda yang aku tak ingat..... (u_u) susah kot nak ingat~



3 barang free yang aku pernah dapat (hadiah tak dikira)


Free colestrol
Free dust (pemadam Faber Castle)
Freedom <-- boleh tak?



3 jenis lauk yang aku teringin nak makan sekarang ni :



Ikan pari masak asam pedas
Ayam masak kurma
Ikan goreng cicah dengan air asam

(whuaaahhhh sedapnya !!)



3 benda yang sangat mencabar dan membakar emosi aku :


Sekumpulan itik orang berjalan terkedek2 depan aku dan block
my way masa aku tengah terkejar-kejar nak cepat !
Pempuan yang bergayut dgn pakwe dia dengan suara gedik yang kuat
nak mampos !
Orang tuduh benda yang aku tak buat !



3 wangian aroma theraphy yang aku suka :


Lavender
Ocean
Lemon (sangat segar !)



Okay, itu je, sesiapa yang nak jawab soalan2 di atas, sila jawab
di entry masing2 dan jemput lah aku untuk baca tentang korang
pulak ye, hihihi

Just for fun ! thank Q (n_n)


9 comments:

Unknown said...

Lepas kelas sok nak buat lah. ><
Sekarang nak tido dah, tatau nak fikir lak nt jwb semua soalan tu.
;)

reenapple said...

huhuhuuu... tak sama kita.. hehehe.. aku balas kat sini je la.. yg mana yg patut..

aku suka delete mesej.. hehe. Eh..kau anggap je la.. mana2 di atas itu kntra dengan aku okeh?? ^_^

Marya Hana said...

ni sendiri tanya sendiri jawab lah? heee, interesting ! (:

Zaza Iman said...

eh2..ada byk benda lah yg sama.hehe.. :)

Falling . said...

ehehe lbh kurang je dgn aku ;)

Lynn Damya said...

Kechikuma : haha baik2 Tq ye (n_n)

Reenapple : haha deletekannn msesej aku wehhh :p


Marya Hana : ye betul tu, interview diri sendiri, ahakz ! :D

Lynn Damya said...

zaza : haha yeke (n_n)

gugu : haa same jugak? :D hihi

Sarah Mohd Saleh said...

free cholesterol tuh mmg cool giler..bukan sng nk dpt.huahaha

Lysa said...

yang password email tu kalau lisa lah lisa save dlm draft. hehe supaya tak lupa ;D Shopping,jln2 memang lisa punya fav jugak! :)