Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 25 April 2013

Koleksi Baru Bantal Handmade Aku

Miko-miko Coupled Character
RM 55
Keistimewaan Bantal ini : Mereka boleh pimpin tangan, muka yang kiut walaupun
agak sewel. Hahaha


Lagi gambar Miko-miko :


Custom Square Pillow + Felt Lace
Rm 40



Social Media Pillow (YOUTUBE)
~ini ditempah oleh seorang peminat Anwar Hadi, dan Alhamdulillah telah pun
sampai kepada beliau, and this is photo daripada instagram Anwar Hadi
sendiri, thank you~


Love Petals Pillow
RM 45


Meow !
Rm 40
By the way, ini first time aku buat meow ni guna warna purple terang ni, okay jugak kan?
Hehe..


Crown Pillow
(special Request Pillow)
Actually, ade kesilapan besar kat bantal ni, aku mintak maaf sangat-sangat
dekat customer aku yang ni :(


Meow X-Series
RM 40


Actually, Meow X-Series ni aku reka khas untuk mat-mat kental yang kononnya tak suka
pillow-pillow yang cute. Hahaha..aku design lah yang ganas-ganas, ada 3 koleksi semuanya:


dan masih ada yang dalam proses sekarang ni. Coming soon plan adalah
cotton pillow, aku masih usahakan sekarang ni, insyaAllah akhir bulan Mei,
or awal bulan Jun akan aku publishkan produk tu. Hohoho tak sabar (n_n)

dan owh ya, terima kasih kepada customer aku sorang ni, beliau buat pre wedd
photoshoot dengan menginterframe kan meow-meow yang aku buat ! :D


Thank you sangat ! 

Sesiapa yang berminat nak cuci mata ke, or nak tempah pillow aku, boleh klik SINI
Terima kasih! (n_n)


7 comments:

suwara entertainment said...

hohoho..mmg cantik2 semuanya!!
pandai awk buat ye.
agak2 boleh tak buat bantal utk ibu mengandung?
akak pun tatau cemane nk explain bantal tu bentuk cemane.
cer awk try google. hehehe

thanks follow blog akak. salam kenal :)

suriaqistina.blogspot.com

kim said...

kiut nyer!!!nant i nak tempah gak la untuk burfday kawan =)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lynn..terima kasih singgah blog suam2 kuku akak tu :)
Cantiknya pillow tu....nanti blhlah order ya (^_^)

Chic Na said...

kiutnya.. pandai awak buat.. teringin jugak seketul. hihihi..

Anonymous said...

Comelnya semua! :3 Rajin Lynn buat. Lynn,nak tanya yang RM55 tu untuk dua atau 1 je?

Unknown said...

cantik n kreatifnyew

Nurrul Hazieqah said...

Jelesnya dgn orang yang kreatif nie !!! Serius yg crown tuh nampak mmg payah !!