Happy Three Friends

Miss Money

Monday 21 April 2014

PEK PERCUBAAN 15 HARI EPHYRA HANYA RM 100 (15 sachet)



Okay ramai yang tanya aku pasal Ephyra ni, tapi terbantut
nak membeli kerana harganya yang agak tinggi. Betul, aku
tak nafikan.

Jadi, untuk korang yang teringin nak try Ephyra, tapi rasa macam 
tak berani nak beli mahal-mahal sebab tak yakin, tapi nak try..
hahaha jangan risau sebab aku ada jual Pek Percubaan untuk
jenis-jenis manusia yang macam korang ni...yang segan-segan
tapi mahu gitu~ Ngehehe


Pek Percubaan EPHYRA RM 100

- 15 sachet
(penggunaan terus untuk 15 hari iaitu tempoh
minimum untuk merasai perubahan positif Ephyra)

- Saya akan jual sekotak Ephyra hanya dengan Rm 189
sahaja TANPA POSTAGE !! Minimum beli sekotak pun
anda akan dapat harga RM 189 tersebut :D
(tawaran ini hanya untuk customer yang sudah membeli pek 
percubaan dan ingin membeli sekotak Ephyra selepas itu)


- Tawaran Pek Percubaan ini masih dibuka selagi saya tak
tulis SOLD OUT di akhir entry ini. Haaa...jadi tunggu apa
lagi, moh lah kiter teghai Ephyra ni gheghamei ye~ hehe


*Emailkan order anda di lynndamya@yahoo.com okay!




No comments: