Happy Three Friends

Miss Money

Friday 24 April 2015

Nak Dapat Diskaun Guna MyKad Tak??


Salam.
Haaa jangan tak tahu, MyKad kita ni ada banyak gila kegunaannya. Banyak sangat sampai ada 50 fungsi tau! Tapi apa je yang kita guna dengan MyKad kita ni selain daripada sebagai pengesahan identiti diri / lesen memandu / touch n go??

1. Tau tak dengan fungsi yang ke-50, MyKad kita ni boleh dapatkan banyak gila cash rebate dan point yang sangat menguntungkan diri kita sendiri kelak?

2. Tau tak dengan fungsi yang ke-50, semuaaaaaaaa Mykad-mykad yang ada dalam Malaysia ni sebenarnya dapat memberikan kita side income yang berterusan kalau kita tahu caranya macam mana!

3. Dan tau tak apa dia fungsi Mykad yang ke-50 tersebut??

Affiliate Marketing

Err...apekebenda nya Affiliate Marketing tu????

Okay inilah aku nak cerita, sebenarnya minggu lepas, aku ada sedikit discussion dengan kawan aku merangkap ahli Affiliate. Ya, something like dealing process between blogger dan orang kuat Affiliate sebenarnya. Hahaha!

Sorry, notebook yang aku pegang tu takde kena-mengena dengan Affiliate okay, haha!
So, selepas sesi penerangan selama hampir 2 jam di Food Court AEON, akhirnya aku berjaya faham banyak benda daripada sistem Affiliate Marketing ini, dan bagaimana ia memang dapat membantu kita mendapatkan side income dalam masa panjang dan berterusan, dan percayalah semuaaaaa itu akan aku kongsikan kepada anda dalam masa terdekat ni jugak :D

Jadi, harap maklum, entry ni sebagai Alert Entry / Teaser Entry kepada beberapa entry selepas ini yang akan berkisar tentang Affiliate Junction, so takdelah anda pelik sangat apesal aku tetiba buat entry macam tu kan~ Hahaha..okay that's all!

P/s: Stay tuned~ (n_n)


1 comment:

eima said...

oooo ni br phm td aku tak paham mana isi diskaunnye tu tak de hehehe