Happy Three Friends

Miss Money

Friday 1 July 2016

Tutorial RAYA Bawal Ruffle Qisamni by Lynndamya

Salam (n_n)


Hohoi poyonye lah aku nak buat tutorial-tutorial bagai ni kan. Tapi, bila mengenangkan owner Qisamni ni dah bersusah-payah pos untuk hadiahkan bawal ruffle ni kat aku, jadi rasanya tak salah kalau aku balas balik dengan menge-share cara-cara aku pakai bawal ruffle beliau ni. Boleh lah geng-geng Qisamni buat untuk raye nanti!

So, let's take a look on the step :D


Details corak & pandangan belakang:

Tapikan, bahagian depan tu, aku lagi suka kemaskan sikit yang terjuntai-juntai kat bawah tu. So, aku pun bawak hujung yang terlebih tu ke bahagian dada dan sembunyikan ia di situ (pin kan), dan jadilah hasilnya begini...


Tadaaa! Dah siap!! :D

Actually tutorial ni dah pernah ada orang buat pun, aku cuma remake semula dengan menggunakan bawal ruffle dpd Qisamni yang best ini (n_n) So, geng Qisamni yang dah cuba tutorial ni, meh share sikit gambar korang dengan saya, hihi ;D

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, semua :)
Hati-hati pulang ke kampung, aku mintak maaf zahir batin dengan semua rakan-rakan netizen ya :)

P/s: Owner Qisamni ada beri sample Dyas Scrub jugak sekali dalam parcel bawal ruffle ni, nanti aku review okay! TQ Qisamni (n_n)

1 comment:

Maria Firdz said...

Cantik tudungnya.. bulat je..