Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 19 March 2014

Review Kraf Penutup Botol


Gambar dari Puan Google
Yahooo! Bottlecap (penutup botol) aku dahhh sampai semalam !!! Sangat excited
sampai tak terkata. Hahahaha...owh ya, bottlecap ni tersangat lah unik dan sangat
praktikal untuk dijadikan bahan-bahan kraf sebenarnya. Orang putih dah ramai dah
buat benda ni, aku je baru nak explore kat sini. Jom, kita tengok apa yang diorang
dah buat dengan penutup-penutup botol di jalanan ni, hehe :

1. Loket Penutup Botol

  


2. Keychain Penutup Botol

 

 

3. Magnet Penutup Botol



4. Idea Lain Kraf Penutup Botol


 



Okay, kreatif kan?? Dan sekarang ni, penutup botol yang aku order pon baru
sampai semalam. Tapi jangan risau, sebab yang aku order ni memang baru daripada
kilang, bukan yang betul-betul daripada botol. Jadi, tak perlu risau tentang
kebersihannya :D.

So, balik kerja semalam terus excited nak try buat jugak dan inilah hasilnya
yang belum siap sebenarnya~ Hahah :




Ingat lagi gambar biskut lidah kucing yang aku shoot hari tu? Ini lah dia..haha..
Ini gambar google. Budak ni kiut sangat. Tapi mata dia macam sedih... :(

Haaa okay itu lah dia, aku review tentang projek aku sekarang ni..
Harap terhibur lah ye, haha..okay terima kasih sudi singgah sini (n_n)


No comments: