Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 9 March 2014

Owh seramnya novel Joyland ini...


Salam, ingat tak hari tu aku ada update tentang novel horor aku yang baru?
Tajuknya Joyland, yang ditulis oleh penulis novel seram yang terkenal iaitu
Stephen King. Joyland telah diterbitkan dalam beberapa bahasa dan mempunyai
cover design yang berbeza, tetapi mempunyai cerita yang sama, seperti ini :

 

Dan untuk di Malaysia, FIXI VERSO (label syarikat Buku Fixi yang
menterjemahkan novel bestseller antarabangsa untuk pasaran Malaysia)
telah menterjemahkan novel ini ke dalam Bahasa Melayu dan covernya
adalah seperti ini :


*********************************************************

Aku dah beli dekat seminggu, tapi oleh kerana ke-bz-an melampau, maka
aku baru dapat baca malam tadi, tu pun lepas aku skip buat bantal sebab
penat. Haha...

Aku baca tengah malam, jam 12 lebih, dah sunyi dah masa tu. Duk baca sorang-
sorang dalam bilik. Konon tak takut, sebab yelah..baca dalam buku je pun. TAPI...


Bila tiba muka surat 40, aku macam...gulp! (O_o') Gila hebat sampai
boleh seram macam ni cerita dia....serius aku rasa meremang, sebab aku
terbayang suasana yang terjadi macam yang diceritakan dalam novel tu...

Aku berhenti jap baca, sedarkan diri agar tak takut sangat dan ingat
Tuhan kononnya..hahaha seram weyh~ tapi lepas tu aku sambung baca
balik.....aaaaaaa makin seramm!!! T_T.......aku siap terbayang-bayang pulak
hantu perempuan tu macam mana..wuwuwwu...

Lepas tu terus aku stop. Dan tido.

..............................................................


Okay cerita dia macam tu je, kalau korang nak tau lagi, korang beli dan baca ye?
Hahaha...or korang nak tunggu aku habis baca dan beli buku aku ni dgn setengah
harga? Itu aku akan pertimbangkan...hahaha

Salah sebuah 'amusement park' yang terbiar...

2 comments:

Unknown said...

gambar park yg terbiar tu mesti berhantu kan...... tgk gmbr pon dh seram

nini said...

omputeh punya novel mesti scary dia sangatttt lahhhhh kannn....
macam tak beraniii je...
tapi kalo nini baca tak tau la seram ke dak...makanya kalo baca novel omputeh tu suploh kali baru paham..hahahahaha