Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 3 June 2014

Belum Matang...


Morning...tadi aku scroll home FB dan terjumpa ini :

Ouch! That's hurt!...and stupid of course~

Dan spontan aku teringat semula kejadian masa aku sekolah menengah dulu. Kawan baik aku, pun buat macam ni jugak. Main kelar-kelar tangan sebab break dengan boyfriend dia. Aku kenal dia, dan dia bukanlah seorang yang psycho or whatever, tapi disebabkan cinta zaman sekolah dulu, membuatkan dia bertindak kelar tangan sendiri.

Dia tak cerita kat aku, tapi aku yang terperasan sendiri..entah bila dia kelar pun aku tak tahu. Kat bahagian bawah lengan dia 'terkelar' suatu nama yang memang aku sangat-sangat kenal...

'Asai'

Nama glamour untuk Saifuddin, iaitu boyfriend dia. Terus aku tarik lengan dia dan cakap...

"Gila ea?"sambil tunjuk hasil 'ukiran' dia tu. 

Dia senyum je. Aku tanya lagi,

" Tak sakit? "

Dia senyum lagi.

" Sakit jugak. Masa buat tak fikir apa, lepas tu bila nak mandi dan nak ambil wudhu' punyalah pedih..."

Haha...aku ketawa. Tahuuuu pun sakit~

p/s : by the way, itu cerita lama. Kenangan zaman sekolah..hehe sekarang Alhamdulillah, dah dapat pengganti dan dah kahwin dah pun beliau..:)


3 comments:

msredcheesecake said...

jgn buat benda salah camni...sakit lagi dosa lagi

eima said...

hmmmm mende mmg glemer kat bdk sekolah dulu kan .... thn 1994 kot sepupu aku dh buat mend e ni ... pastu belarutan sampai la time aku kat secondary ... tp aku tak terlibat ..kerja gile ...org bodoh je kot buat ..klu sanggup kelar tgn of sanggup gadai diri utk org tercinta kot....kuang kuang

reenapple said...

bahaya juga cinta zaman remaja. Now I understand why org tetua x galak anak3 muda bercinta zaman sekolah.