Happy Three Friends

Miss Money

Friday 27 June 2014

Dapat Souvenir daripada Butik Noor Arfa :D


Yuhuuuu~ hari Selasa lepas, encik posmen telah datang memberikan aku sebuah sampul surat. Hahaha, yes ! Dah sampai! Memang aku tahu siapa yang bagi. Terus bukak sampul dia dengan rasa tak sabar nak tengok sapu tangan yang ada gambar penyu ni :




Jeng ! Jeng ! Jeng !! Ni dia :


Mula-mula, aku ingat aku dapat sapu tangan corak batik dan penyu tu, tapi bila aku bukak, rupa-rupanya aku dapat yang lagi cantik daripada penyu! :D Aku dapat corak batik dan bunga-bunga
macam ni :

Sweet sangat corak bunga dia, warna biru muda pulak tu, sayang gila nak guna, aku simpan balik dalam kotak :p

Haa...apa pun, sapu tangan ni bukan aku dapat direct daripada butik tu ya, aku dapat ni atas ehsan daripada blogger Kak Intan Berlian :D Kak Intan cakap, aku rajin pergi blog dia dan tinggalkan berbakul-bakul komen yang panjang lebar even dia jarang gila baca blog aku dan tinggalkan komen~ Sebab tu dia hadiahkan aku sapu tangan ni (n_n)

Hahaha..terharu betul :D Terima kasih kak :D

Sedikit review mengenai blog Kak Intan :


Header blog beliau, klik kalau nak terjah ya ! Hehe

- Kak Intan ni memang suka berlian-berlian gitu, sebab tu nama blog dia macam tu, hehe

- Blog dia sangat banyak info-info berguna even dia bercerita tentang diri sendiri, tentang keluarga dan anak-anak dia. Oleh sebab aku selalu baca entry dia, so aku rasa info-info daripada kak Intan ni boleh dijadikan rujukan bila aku mengandung, bersalin dan jaga anak nanti. Haha (pemikiran 2020 sungguh :p)

- Aku kagum beliau dapat banyak job untuk buat entry review produk, secara berbayar. Memang masyuk lah aku rasa. Dan memang patut semua pilih Kak Intan untuk review produk diorang sebab ayat-ayat beliau ni memang kebaboom sikit. 'Sweet Talker' gitu~ hahah ;)

- Daripada Kak Intan juga lah aku dapat tahu pasal Ephyra, sehinggalah aku akhirnya menjadi agen Ephyra dan sampai sekarang aku minum Ephyra sebab result Alhamdulillah, berkesan pada aku.

Okay tu je lah sedikit sebanyak tentang sapu tangan yang aku dapat dan tentang pemberi sapu tangan tersebut. Terima kasih sudi baca :D


p/s : Kak Intan suka buat giveaway mengejut tau, so better korang alert! Haha :D


2 comments:

. said...

waaa... cantiknye sapu tgn penyu tu... :)

blogwalking sini.. :)

IntaNBerliaN said...

mmg cantiklah sapu tgn corak tu... akak xpasti plak corak apa masa bagi tu, sbb xbukak pun... hihii

btw, panggil kak ina je ek pasni.. lebih mesra kata orang... ahhah