Happy Three Friends

Miss Money

Monday 23 June 2014

Pengembaraan Imaginasi Lagi ! :D


Otak aku bercelaru sikit nih, so i need therapy seperti biasa, iaitu pergi 'mengembara' ke seluruh dunia! Hehe, siapa nak ikut angkat tangan ! Rugi kalau tak ikut, sebab aku rasa kali ni banyak gila tempat-tempat dan pemandangan yang cantikkkk gila!

So, jooommm :D !!!!



\(n_n)/







Segarnya mata memandang !!








Okay jom ikut aku, kita masuk dalam terowong pokok pula ya :D




Phew~subhanAllah~cantiknyaaaaaaa! Tapi jalan tu confirm licin! Hati-hati!


Haaaa......kita dah sampai kampung !! :D





Bestnya kalau dapat duduk sini, owh ya, jom kita pergi dekat sikit kat tasik yang cantik tu, jom ! :D


Plinggg !!!


Tiba-tiba ada tangga! Hehe :D

Owh korang, tengok kat belah kiri, ada rumah yang diperbuat daripada kayu lah :D bestnya kalau dapat stay kat situ, mesti sejuk dan nyaman gila :D


Ala comelnya rumah dia...macam dalam movie fantasy pulak...hihi

Haaa, yeay dah nak sampai tasik ! Bestnya...mesti sejuk gila air dia tu kan :D...tak sabar nak terjun dalam tasik ni, tasik ke kolam? haha, tapi macam ngeri pulak, bawah dia takde hidupan-hidupan yang ganas kan? erk~


Okay, yang bawah ni, serius amazinggggg sangat !!!1 (>_<)


Ya Allah, cantiknyaaaa :')




Ke-romantik-kan tahap apakah ini...begitu cantik sekali !!!






Cantik betul kan :) Cantikkkk sangat !! Hehe, so setakat itu sajalah imaginasi pengembaraan aku kali ni, harap semua pun sama-sama dapat relaks tadi..hehehe...

Semua gambar ni, aku dapat daripada page baru yang aku like di Facebook, iaitu page Heart Touching images


Kat page tu lah, aku rasa macam aku sedang mengembara..





2 comments:

Unknown said...

tenang je rasa..kan?

eima said...

mmg cantik .... kagum