Happy Three Friends

Miss Money

Friday 27 February 2015

Candy Buffet Idea @ Cousin's E-Day


Salam!
Sekarang ni rata-rata majlis kahwin, majlis tunang, birthday party dan apa-apa saja occasion pun dah ada candy buffet kan? Sama lah macam cousin aku sorang ni. Hari tu majlis tunang dia pun ada candy buffet jugak. Dah macam trend dah..hehe


 

 


Crunchy Cheese ni abang sedara aku yang buat. Dia memang lecturer Kulinari, so memang master lah bab-bab buat benda-benda camni. Hehe :D So, far majlisnya berjalan lancar walaupun rombongan meminang sampai agak lambat daripada yang dirancangkan.


Paling best, sesi photoshoot pun berjalan lancar. Cuma macam biasalah, gambar aku memang yang paling sikitlah sebab aku yang pegang kamera. T_T Everytime pun mesti jadi begini. Isk..isk.. (nasib seorang photographer)



 

Okay tu saje, kepada cousin aku, Nor dan Amy (encik tunangnya), tahniah dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. Hahaha ucapan macam beliau dah kahwin je..haha :p



No comments: