Happy Three Friends

Miss Money

Thursday 1 October 2015

Starter Kit Untuk Buat Busy Book

Salam (n_n)


PRE-ORDER BUSY BOOK KIT (n_n)
--------------------------------------------------------
Memandangkan ramai yang teringin nak buat busy book, tapi tak terbuat-buat sebab caranya agak rumit, jadi aku dengan rendah diri, menyediakan kit ini untuk anda yang betul-betul NAK BUAT busy book untuk anak-anak anda.

Dalam Kit Busy Book 1st Edition ni, aku sediakan 4 aktiviti, lengkap dengan template, felt dan aksesori yang bersesuaian mengikut aktivitinya. Felt alas setiap aktiviti aku buat dengan dua lubang belah kiri, supaya korang boleh compilekan terus dalam file-file yang comel. File sila beli kat kedai. Haha 
tongue emoticon
So, mudahkan? At least akan jadi lebih bermakna dan moment gitu kalau anda yang buat sendiri. Hehehe...kalau sambutan menggalakkan, tak mustahil aku akan buat 2nd edition dan seterusnya. Jadi, senang je, buat sikit-sikit, compile dalam file. Nak tambah boleh, nak biar 4 aktiviti tu je pun boleh.
Harga Rm45 kalau siap potong ikut bentuk, tapi untuk harga awal-awal ni, 1 pack = Rm35 saje lah. Postage +Rm5. If korang beli 3 pack pun, postage masih Rm5. So, pandai-pandailah cari sape2 lagi nak order, boleh tong-tong kos postage. Hehe (n_n)
Ingat tau,
1 pack = Rm 35 saje

Nak order, PM saye 
heart emoticon
 Time kasih (n_n)


9 comments:

Ana Jingga said...

menarik ni lynn :)

Unknown said...

Sis nak order cemane

CEO Mak said...

Hi Sis Lynn. Salam perkenalan. ��. Sangat menarik ni!! Saya lah salah seorang ibu yang tak terbuat2 busy book untuk anak. Hehehe.. Okeh nak follow sis kat FB. Nanti sy PM utk order..

Jemput singgah ke blog saya ye..
CARA ATASI MORNING SICKNESS

SMKSePaL said...

sis sy nk jugkla..

nabihah said...

still available lagi x?

Unknown said...

Hai sis. Klu nak order mcmana cara nya?

Unknown said...

Hai sis. Klu nak order mcmana cara nya?

Anonymous said...

sis..nk order..ada lg x?

Anonymous said...

sis..nk order..ada lg x?