Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 30 April 2017

Inilah Nama Baby Saya

Salam (n_n)
Okay, selamat berkenalan dengan baby girl aku yang diberi nama Diang Marissa :D

Diang Marissa ni nama yang aku cadangkan, dan yang bestnya suami aku pun setuju dengan nama ni sebab dia suka nama 'Diang' tu. Hehe, btw apa maksud Diang?

Diang ni adalah gelaran panggilan untuk anak perempuan/ perempuan dalam bahasa Banjar. Oleh sebab nama abah aku ada nama banjar iaitu Utoh, iaitu gelaran panggilan untuk anak lelaki... so aku fikir nak selit jugak lah nama Banjar pada baby aku ni :D Camtu lah terhasilnya nama Diang dalam nama anak aku...

Gabung dengan Marissa, jadilah Diang Marissa yang bermaksud Anak perempuan yang bersopan-santun. InsyaAllah (n_n)

P/s: semoga jadi anak yang solehah, my baby Diang :)

No comments: