Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 13 March 2013

Inilah permulaan kelaparan~~~ (u_u)

Salam semua. Okay, hari ni aku dapat tugas yang pastinya membuatkan aku
kelaparan pada tahap maksima, sebab tugas tu related to food and cafe. Apa
yang aku kena buat ialah design print items like banner, menu dan sticker
untuk cafe yang menghidangkan western food tu. Uhuk-uhuk, lapar lah aku jap
lagi ni T_T...

Jadi, untuk berlaku adil dan saksama, maka aku hidangkan barang sepinggan dua
western food untuk korang menjamu selera menggunakan mata, hahaha~

Chicken Chop Mushroom Sauce
Fish n Chip
Tauhu Bakar
Uwaaa....aku yang lapar penyudahnya T_T okay dah lah nak sambung wat kerja
dalam kelaparan. Haha thanx sudi singgah makan kat sini :p

3 comments:

Zaza Iman said...

fuh...sedapnya lg tgk ade cdwan..ah...nak cilok boleh..hehe

Falling . said...

damnnnnnn ! bikin lapo!

Nong Andy said...

ini tidak adil sama sekali.. tidak adil.... grrrrrr


*sambil pegang perut yg berbunyi lapar*