Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 11 February 2014

Chocolate Pretzels Aku Dah Sampai ! :D


Inilah namanya Pretzels Cookies
Salam, hari tu aku terbaca kat blog siapa ntah (lupa dah) pasal dia ada join
contest dan dapat hadiah Pretzels ni. Aku pun tengok macam sedap je, jadi
aku klik lah link yang menjual Pretzels ni, terus berkenan di hati nak order.
Dan dah dapat pun semalam. Hehehe...

Aku beli 3 kotak, perisa Chocolate, Almond dan Hazelnut. Setiap kotak
berharga RM12 dan ada 24 pcs kat dalamnya.
Saiznya comel lote je haaa~~satu ngap je pun boleh..Hehehe
So, komen aku, okay lah not bad rasa dia. Aku memang before ni tak
pernah makan Pretzels, ini lah first time aku rasa. Selama ni, Pretzels
daripada Auntie's Anne tu memang aku tak pernah beli. Hehehe...so pada
aku rasa dia sedap, rangup, tepung dia tu masin-masin sikit, overall~~~
rupa-rupanya tekak aku kurang suka dengan benda ni. Hahahaha!
(dah lah beli 3 kotak bagai~)

Tapi kalau yang Auntie's Anne tu maybe lebih sedap kot sebab coklatnya
begini-begini haaa :

Ada yang dah pernah rasa tak? Komen sikit sedap ke tak dan berapa harga dia ek?
Nampak macam menyelerakan! Haha :D

3 comments:

eima said...

lupa nk amik gambar ari tu ..kat majlis tunang adek ipar tu kami dapat door gift ni la.. sedap jugak rasa cam biskut .... tp dah abis nk buat review... mahai jugak no sampai RM 12 hengget

reenapple said...

Macam sedap je weh... sama ada kau yang promote atau memang aku tengah lapar. Kakakaka

Lynn Damya said...

Eima : wah yeke? haa tau xpe, mmg mahal...tp tu lah kuasa shopping online, aku rse mcm murah je sbb beli xnmpk duit, main transfer je, hadoi~

Reenapple : haha kau tgh lapar kot weh, sedap2 tp aku kurg suke lah plak~ haha