Happy Three Friends

Miss Money

Friday 11 September 2015

Hasil Affiliate Dengan ZALORA Selepas Setahun

Salam.
Syukur Alhamdulillah, sebab melalui reward ini..dapatlah aku bershopping di ZALORA secara percuma! Muaahaha..(n_n)

Aku start 'ber-Affiliate' dengan Zalora ni sejak bulan September 2014. So, skang ni dah September 2015, genap setahun dapatlah Rm697 tu. Alhamdulillah, dan surprise sangat sebab hasil yang aku dapat tu tanpa aku perlu bersungguh-sungguh sangat, aku percaya pada rezeki je. Aku ni kan pemalas nak promote habis-habisan. So, kalau ada rezeki, ada lah. Imagine kalau aku berusaha dengan lebih gigih, mungkin boleh dapat lebih lagi, insyaAllah!

Apapun, yang lawaknya adalah...aku ingatkan reward tu boleh convert to cash RM. Sekali nggak bisa lahhh...hahaha so apa jadi pada reward aku tu??

ZALORA bagi 2 option sama ada:
i. Simpan reward sebagai Store Credit di ZALORA
ii. Simpan reward dalam akaun Paypal

Aku takde PayPal, so aku pilih option pertama iaitu simpan sebagai Store Credit, yang mana kita akan dapat satu kod khas untuk kegunaan kita bershopping di ZALORA!! Part ni yang best nak story ni..hahaha seriously, untuk aku yang memang suka gila shopping di Zalora, reward ini memang best!! Tengok contoh ni ya...before masukkan Kod Khas :

Lepas masukkan Kod Khas

Siapa yang tak seronok wehhh...beg rege 400++ boleh dapat free sajeee sebab dia tolak daripada reward aku yang 600++ tu. Yeayyy! Alhamdulillah, even tak dapat cash, tapi aku happy sebab boleh shopping percuma macam ni. Hahaha, btw aku tak beli pun beg tu, saje buat contoh. Spend untuk mak kot-kot dia ada mengidam apa-apa ke kan kat Zalora nih~ hahaha

So, camtulah keuntungannya bila kita join program Affiliate.
Klik SINI untuk info Affiliate ZALORA

P/s: Jangan takut untuk jadi Affiliater tau, banyak untung dan faedahnya..hehe

4 comments:

eima said...

wahhh wahhhh ...hebathebat .... nk try pi baca la cam ne nk jd tu

Ana Jingga said...

tahniah Lynn, seronok bershoping percuma kan :)

Raz said...

xtaw pon pasal benda ni.. bestnya! teruja nak buat gak. hahaha

Admin said...

Macam best ja..kena join zalora gak...admin boleh ajar mcm mna kena buat???