Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Friday, 4 September 2015

Hujan-hujan Macam Ni...

Salam.



Hujan-hujan macam ni...
best kan dapat minum air panas...
Aku buat Nescafe ni, dah sedia dengan Chipsmore...
Sampai kat meja aku, letak depan PC...
Letak tepi sikit, takut tumpah.

Scroll-scroll FB jap, google-google jap, main game jap...
Penyudahnya menyesal....sebab baru teringat...

"Alah, sejuk dah air nescafe aku....sobs..sobs..."

P/s: selalu camni..T_T Btw, ada orang nak dengar cerita hantu pasal simpan barang-barang lama tu, tapi aku ngeri nak tulis sekarang...kang tetiba guruh, tercampak pulak cawan ni kang, hahaha

1 comment:

ainniah said...

sama. selalu buat air nk minum panas2 pastu terlupa, sejuk dah tak best. haha