Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 12 September 2013

Sesuatu Yang Gelap Bakal Tiba...


(lakaran awal yang kasar)

Artwork kegelapan aku akan tiba tak lama lagi...


(sila bayangkan siap ada sound effect serigala menyalak sayu~ dari jauhh...)


12 comments:

Zaza said...

jeng... ;)

Siti Aniza said...

kau memang pandai melukis ek? Aku cuma pandai lukis orang lidi je T.T

hana hadi said...

aaaauuuuu... serigala jadian datang.. hehe

Anonymous said...

Akak suka.. akak suka..

Cepat bagi akak tgk..


Nong andy

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Sebelum baca entry ko ni ha, aku dah terbayang mcm2 sound effect. Terkejut ni tiba2 header kucen ko bertukar,hahahahah

Aujinz said...

auuuwuuuuuuu.... jap nak bayangkan lah nie... koh koh koh

Syarafi[skyforce331] said...

fuyoooo!! kna saksikan ni nnti :D
jgn lupa tgk artwork fi plak kt blog :D

eima said...

tgk header ko pun aku dh takut .. hahahha

Fyfy Liew said...

Eksaited! FY memang suka tengok artwork kegelapan Lynn. :P

n said...

lama tak masuk cni nyaris kne sakit jantung tgk header kucen kau da btukar :3

SAMIQA ♥ said...

penuh dengan suspens..

Anonymous said...

wooot.. menarik ni. :)

-reen-