Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 6 December 2012

3 Tanda Aku dah Dewasa


3. Aku dah mula berfikir tentang masa depan (hahaha)



2. Aku dah kerja



1. Akhir tahun ni, nombor Maxis aku terkeluar daripada
   Youth Club !!!! Wuwuwuwu T_T sedih, lepas ni kena
   topup je lah memanjang sebab umur aku dah lebih 23~
   Kalau dulu, topup Rm 5 pon dekat sebulan baru habis
   dan still aktif, sbb pengguna Maxis Youth Club memang tempoh
   topupnya aktif sehingga dia berumur 23 tahun shaja~~ Hakhak !

Sekarang, topup Rm 10 , seminggu je aktif, lepas tu dah
tak aktif, kena topup lagi. Tu yang baki terkumpul boleh
cecah Rm 100 tu, hahahaha !


5 comments:

Yuliana Wahit said...

dewasa itu indah tau.. :) hehehe

reenapple said...

ha'ah.. ckap pasal maxis youth club.. tahun depan tamat la aku punya. Hahaha. Baru aku sedar kita dah nak masuk alam dewasa.. ngeh ngeh

hnahdy said...

sama lah kita. haha tapi mxis hana habis bulan 5 tahun depan.hehe

Fyfy Liew said...

Wah tak lama lagi boleh kawin dah ni! :P

Nong Andy said...

bukan kaki sms eh??? byknya credit...