Happy Three Friends

Miss Money

Monday 11 November 2013

I love Heartshaped


Bentuk yang paling aku suka adalah bentuk hati. Tak tahulah sejak bila aku
berlagak comel dengan meminati bentuk hati ni, tapi memang rasa teruja kalau
tengok sesuatu yang berbentuk love, lagi-lagi kalau benda tu terjadi secara
semula jadi..hehe :p

Jom, layan gambar-gambar yang ada 'hati' di dalamnya :)

Bloody Red Heartshaped Diamon

Bila makin kecil diamondnya, nampak makin comel...geramnya !!
Heartshaped Mirror~mirror on the wall

Comel, boleh susun-susun love kecik-kecik kat luar tuuu~~
Cute Heartshaped Handphone

  
 
(naaaakkkkk handphone comel ni~~~~~T_T, erk tapi macam sesuai utk kanak-kanak je)

Heartshaped Clutch / Handbag / Sling Bag

 
                                Sexy                                                                   Elegant

 
                          Gorgeous                                                              Creative

(semua jenis pon best kalau dapat free ! Hahaha)

Heartshaped Car


Haaa, nampak tak kepelikan di situ, meh tengok daripada atas pulak keretanya :

Macam kelakar lah kereta bentuk love nih :p Hehe
Heartshaped Mouse

Cute sangat, tapi macam rasa sakit je tangan kalau guna lama-lama..hehe
Heartshaped Tea Bag

 

Heartshaped Cookies / Cakes / Food

 
Sedapnyaaaaa (n_n)

 

Haa tu lah dia...ala aku dah lapar dah, rasa macam nak makan biskut perasa
strawberry pulak dah ni..haha okay terima kasih sudi singgah sini :D

Love you all <3 :p="" p="">


9 comments:

Perempuan Patah Hati said...

aku suka uncang teh bentuk hati tu !!

reenapple said...

Menarik... tapi bukan minat aku. keh keh keh.

Aku lagi suka benda3 yang .. errr.. aku pun tak tahu mcm mana nak describe.. hehe

Nur Arifah said...

kereta bentuk hati tu paling comel..hehehe :)

eima said...

r u in love my dear ????hihihi

nurrulhasiefah said...

comelnya... comelnya.. comelnya.. ^__^

Nurrul Hazieqah said...

Teh uncang.. comeynya.. comeynya.. ^_^

Unknown said...

mouse hati tu cantik la..

Tinta Lana said...

Salam.

Ok..kereta tu..memang buat aku ketawa,hahaha. Kelakar bentuknya, pelik aje.

Yg diamond tu..aku pun suka lynn. Kumpul macam2 saiz, gabungkan skali dgn warna silver, uii, lawa kan, kan kan? ekekeke

Nong Andy said...

tea bag love tu yg menarik perhatian akak..