Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Friday, 8 November 2013

Kids DIY #1 : Ikan daripada pinggan kertas

Salam and hai semua. Ni aku nak kongsikan satu projek DIY yang aku rasa macam
best untuk dibuat bersama kanak-kanak sebab ia taklah rumit / leceh sangat, tapiii
hasilnya sangat cute dan sangat menarik untuk dibuat hiasan dinding ! :D

DIY Ikan daripada pinggan kertas


Bahan-bahan & Peralatan :

Pinggan Kertas, Gunting, Gam, Marker

Cara-cara :


dan hasilnya :


Kalau nak lagi best, cat dinding dengan warna biru ala-ala dalam laut gitu kan.
Hehe then kat hujung mulut ikan, lekat warna biru gelap ala-ala buih gitu~
Dah siap ! Selamat mencuba :D


7 comments:

SAMIQA ♥ said...

ahaks !! comelnya.. kreatif.. :)

reenapple said...

comel!!! :D

nanti aku ada anak, aku nak buat gitu kat bilik dia. kakakaka :P

Afiqah Adzan said...

Comelnyaa ikan2 tuuu ..

zaza zehra said...

kreatif.. utk bilik kanak2 buat mcm ni cantik :)

Tinta Lana said...

Salam.

Wehh..mana nak cari pinggan kertas warna warni? Ak salu nampak kaler putih je,uhuhu

eima said...

klu ade taska ...boleha ku buat taska aku ... bila la nk ade modal buka taska sendrik ni

Nong Andy said...

sesuai kalau nanti akak buka pet store hehehehe