Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 2 January 2014

Top Keyword DEC 2013 untuk blog aku adalah....





KATONNNNNN !!!

Owh maaf, bukan Kak Ton ya, maksud aku; kartun :p Haha~
Tengok ni :


Maksudnya, ramai orang datang ke blog aku atau pun tersinggah ke blog aku
atas kata-kata pencarian yang tersenarai dalam senarai di atas. Tahniah kepada
awak, wahai Encik Blog... (tiba-tiba blog aku ada jantina pula)

Haha, okay tu je..selamat tahun 2014. Beriya buat azam kan, so kepada yang
membuat azam tu, semoga sentiasa berazam lah untuk mencapai azam-azam
tersebut ya...jangan azam jadi pekasam sudah ler, hihi (n_n)

Nah bunga yang hensem, aku kasi kat korang :



Bye~~~ 2013 !


5 comments:

eima said...

tp hang mmg terer art pun dik...

IntaNBerliaN said...

org ramai nk tgk doodle yg cantik2 :)

reenapple said...

sebab kau terer bab kartun ... hoho

Ah yeelah.. kenapa Encik Blog? :3

SAMIQA ♥ said...

selamat tahu baru kak lynn.. :)

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Mana pi entry ttg dirimu lynn. Sampai hati ko.. T__T