Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 28 January 2014

Yeah this is my drawing...'real' drawing...


Salam. Baik gembira mahupun sedih, aku suka menconteng. Tapi, contengan
yang aku rasa paling bermakna dan paling 'cantik', adalah ketika aku sedang
bersedih. Memang laju je tangan aku menconteng demi melepaskan perasaan
aku tu. Ia seperti suatu karya yang 'ikhlas' kerana berbekalkan perasaan yang
sebenar. Ini antara yang terhasil daripada rasa sedih itu :










Ini bakal aku olah secara digital untuk dijadikan sebuah artwork aku..
itu pun kalau ada banyak masa...Hehehe
Ini pula link drawing-drawing / artwork lama aku :







Kliklah kalau nak tengok, hahaha...poyo betul sediakan banyak-banyak link :p
Okay tu je lah aku nak kongsi kat sini. Satu tentang aku, aku memang tak reti
nak lukis watak yang senyum. Bukan tak pernah cuba, tapi setiap kali aku cuba,
mesti gagal. Lagipun aku tak minat buat karakter yang senyum dan ceria je
memanjang. Tak feel~ gitu. Hehehe okay, that's all. Bye~

WARNING : TIDAK DIBENARKAN GUNA ILUSTRASI INI
TANPA KEBENARAN AKU. KALAU TAK, AKU MAKAN KAU~
HAHAHAHA ! 
(p/s: satu-satunya artwork aku yang 'senyum'..itu pun senyum misteri..
hehehehehehehehe....)

7 comments:

reenapple said...

kAU ada bakat menconteng, HUu. canik!

Aku lak suka menulis bila aku sedih... ekpresikan segala rasa sedih ke dalam bentuk ayat. Hurmm. Dah lama tak buat kerja gitu. Keh keh keh

Sebab aku dah gembira. Alhamdullilah. :)

amal said...

waaa creativeeee sangaaat :'D

amal said...

waaa creativeeee sangaaat :'D

eima said...

ko pandai drawing la like my brother ... tp abg aku tak mo kembangkan bakat die .. hmmmm

snyuman yg bwh tu cam senyum jahat je

msredcheesecake said...

pas ni banyakkan lagi ilustrasi senyum k... lebih bermakna

FN said...

uit awt sedih. smile :)

Anonymous said...

Fy pun tak reti buat muka senyum,lagi suka buat muka yang mulut nampak biasa tapi banyak makna.