Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 28 January 2014

Ya Allah ! CPUV Pertama untuk blog aku !


Salam. Whoahahahahaha ! Nak tahu, aku baru je terjah blog Kak Eima tadi
dan komen di entry ini . Aku komen di entry tu, blog aku ni tak tahulah bila
nak lekat CPUV ni sebab blog aku kurang berinformasi, dan keyword pun
agak lemah sikit lah. Tapi, aku tak berharap sangat aku akan dapat CPUV ni.

Dan aku memang dah lama tak log in Nuffnang aku, last jenguk dalam last
month agaknya, Bulan December 2014. So, tadi aku tergerak nak log in dan
check amount CPC aku untuk blog ni, dan Alhamdulillah, dah naik Rm 2 !!

Dan aku click bahagian Earning, tengok-tengok terkejut gila aku bila perasan
dah ada sejibik CPUV melekat di blog aku :


Akhirnya, penantian aku dalam diam untuk CPUV melekat di blog aku telah
tercapai. Alhamdulillah, even belum dapat duit lagi pun, Hahaha... Owh ye,
yang korang nampak Rm 6.00 tu adalah amount untuk CPC ya, bukan senang-
senang je dapat, bertahun gak aku tunggu sebab blog aku ni bukan glamour
sangat. Hahaha...

Ni yang makin berkobar-kobar nak berblogging nih. Harap masa tak mencemburui
aku agar aku boleh berdating lama sikit dengan blog dan kawan-kawan blog aku
di sini. Hahaha (n_n)

(over gila gembira...maklumlah first time dapat~haha)


3 comments:

Shafiq Hashim said...

Wah Massssyukkk..Tahniah..

Sy Xbergerak2 bnyk bulan dh..haha

shafiqhashim.blogspot.com

Syeeda said...

yeay.. tahniah taw.. =)

eima said...

tu la prasan ai dedulu ... almost 2 years blogging br dpt kot ...hihi ...
bila sekali advertiser letak iklan .. takpenah benti iklan ade ... inshaa Allah dik .. tahniah ....