Happy Three Friends

Miss Money

Monday 28 May 2012

Beronok-ronok di Cameron Highlands III (Ahad)


Alaaaaaa~~~~~~~nak balik dah :( Wuwuwu
Anyway, hari ni all girls berkumpul lambat sebab...........


TADAAA !
sebab kami bergambar ala-ala family potrait masa raya...
Hahaha, siap setting kerusi lagi tu, hihi (n_n)

Owh ye, pagi tu breakfast dalam bus. Sangat mencabar sebab
rasa macam breakfast dalam roller coaster~ Ok, exaggerate!

Hari ni adalah aktiviti bebas iaitu pergi ke Ladang Teh Cameron Highlands!!
Yeaayyyyyyyyy (>_<) 

Seronok tengok pekebun-pekebun teh ni bergembira bila gambar
mereka diambil, Hahahaha (n_@)

dan aku juga tak melepaskan peluang untuk mengambil gambar
pasport di situ dengan berlatar belakangkan ladang teh~

Ni gambar pasport aku, hehehe

Haa, kat sana aku ada beli Iced tea tau, aku beli sebab packaging
dia menarik, boleh jadi souvenir untuk diri sendiri :D

Ha yang belakang tu Afiq, dia lahh maskot untuk air ni !


Haha, okay itu lah dia cerita beronok-ronok di Cameron Highlands
sepanjang tiga hari lalu. Dan aku tersedar something bila aku balik
bilik aku semalam.....

....

....

....

Bantal strawberry yang aku beli semalam sangat matching
dengan cadar tilam aku yang jugak berstoberry-berryan...hmm
(u_u)

Baca kisah beronok-ronok yang lain :

On the way ke Cameron Highlands
Sabtu yang tidak tenang di Cameron Highlands


1 comment:

Zaza Iman said...

zaza tak pernah lg pergi cameron..teringin..