Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Thursday, 10 May 2012

MARU si Kucing Kotak


Siapa yang tak kenal kucing ni kan?
Kucing ni lah yang dah feymes gila kerana videonya
yang sedang bermain dengan kotak, tersebar dengan
panasnya di YouTube !

Reaksi wajah Maru bila dapat tahu video panasnya tersebar...


Dan kucing ni tersangatlah comel sungguh-sungguh !
Meh kita tengok kecomelan beliau nih~



Kaki dia tu macam kuih bahulu, rasa nak gigit2 je ! (-_-')



(-_-')

(-________-') .......

Ni masa Maru kecik2 dulu, catwalk~~~sangat ala2 model
Whiskas kan :D

Maru ni memang kegemaran beliau adalah bermain dengan kotak..

opz, ni bukan kotak cuma bentuk nya macam kotak...

Maru sedang bersembunyi~~~~

Hmmm, kotak ni nampak macam seronok....

(O_o')

(-_-')...how you hide your big head in that small box....?

Errr...like i said, Maru really excited playing with box...

Sampai dengan penutup kotak pon dia bernafsu....erkkk O_o'


Apa pon, Maru memang kucing yg hensem.....

dan selebet...


Owh kalau korang nak tengok video Maru sila search sendiri
di YouTube, bersepah video beliau nih, hihi (n_n)



2 comments:

Nong Andy said...

memang super comel :)

cici tembikai said...

comel sangat. kucing sapa tu ? i jarang layan youtube T-T