Happy Three Friends

Miss Money

Monday 28 May 2012

Beronok-ronok di Cameron Highlands II (Sabtu)


Sabtu yang nyaman dan indah. Duduk terus kat Cameron pon boleh,
bangun pagi rasa fresh sangat. Aircorn semulajadi. Cuma kalau
macam tu, hari-hari lah aku selsema~ :p

Pemandangan Subuh dari apartment aku, sejuknyeeeeer masa ni~

Nice to meet my juniors (n_n) and ada orang yang sama nama
dengan aku iaitu Damya...hukhuk :( tp xpe eja dia Damia, haha

Ini mambang strawberry, budak ni je yg semangat pakai baju
strawberry....amek mood katanya~

Aktiviti hari ni ala-ala Running Man, di Mardi Cameron Highlands
..melawat tempat sambil mencari
jawapan. Honestly, aku tak suka! Sebab aku kena cari jawapan,
dan tak boleh berlegar-legar dengan tenang untuk menikmati
pemandangan dan amek gambar :( wuwuwu

 Groupmate aku (n_n) kami menang no.2..tahniah semua :D

Besar punya teh kundur ! (O_O)

Lepas dah berpenat-lelah kat sini, kitorang pergi ke Strawberry farm.
Kat sini pon ada task jugak, halahai~~~ (>_<) !!!

Comel tak kucing ni? Kucing ni kitorang jumpa dekat strawberry farm
tu lah. Sangat comel, gebu dan paling pelik ialah sangat-sangat-sangat
hyper active ! (-_-') keje dia asyik nak berlari, melompat, menggigit.
Semua pasu dia nak jatuhkan, haha tapi comel sangat ! (n_n) <3


So, lepas habis semua task, kami pergi lah ke pasar malam
pada jam 4 lebih, malam~~~ sangat (-_-') sunburn muka aku!
So, kat situlah aku terborong keychain, bantal strawberry dan
brokoli goreng, sedap ! Nym2..okay tu je part III sambung jap lagi






1 comment:

Irma A.Wahid said...

sejuknye saya~~~