Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 24 October 2012

Handmade Dessert Yang Paling Senang Nak Buat


Salam satu bloggers. Hahaha kita lupakan bantal-bantal handmade dan segala
bagai alat jahitan di bilik aku ni. Dan mari kita berlenggang-kangkung ke dapur
untuk melihat hasil dessert yang adik aku buat malam tadi.


Beliau tengah lapar ler tu tengah-tengah malam buta, hahaha tu yang terciptanya
menu dessert yang bertajuk :


Roti Kek Beraiskrim Jagung dan Coklat Rice


Okay, untuk buat dessert ni, dekat rumah anda perlu ada :

1. Roti kek (sila mintak duit kat mak, beli kat kedai)
2. Aiskrim (perisa pape je pon sodap)
3. Chocolate rice (yg colorful pon boleh)


Ha, lepas tu pandai-pandai lah hias kan semua tu dalam pinggan ya :D
Hahaha senang dan mudah kan~~



Selamat mencuba~~~

amat sesuai dimakan oleh orang-orang yang tengah batuk teruk
macam aku ni. InsyaAllah, sembuh...hahahahha :p













2 comments:

Fyfy Liew said...

Nampak sedap! Boleh try buat nanti. :)

hnahdy said...

nak buat tu yang masalah sikit.haha