Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Tuesday, 14 May 2013

Sifir Popcorn untuk Mama



Ini sifir popcorn bagi memudahkan mak aku kira harga popcorn masa tengah
niaga kat pasar malam. Sebungkus popcorn Rm 1.50, kalau setakat 3,4 bungkus
tu mak aku boleh lah congak, tapi kalau dah sampai 8,9 bungkus, agak tak
yakin untuk mak aku mencongak. Tambah pulak kalau orang tengah ramai masa tu.

Jadi, ini untuk mama :)


(teringat masa kecik-kecik dulu, mak aku tuliskan sifir 1-12 untuk memudahkan
aku mengira dan membuat latihan Matematik)

:)


9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,bgus ni.. snng la rujuk..

Lynn Damya said...

tahu xpe yui (n_n)

Fyfy Liew said...

Sweetnya Lynn. Oh btw,font apa tu ek?

reenapple said...

Alololo.. comelnya anak mama ni. :)

#exam aku bulan depabn LOL. Tapi time kasih wish awal.. ehehehe. :P

Gugu Suseno said...

pasni mak ko leh pejam mata smbil kira . hek hek hek .

Lynn Damya said...

Fyfy : font opificio :)

Reenapple : haha comel kan aku :p
welcome~

Gugu : haha tau xpe :p

hana hadi said...

teringat bku latihan sekolah. ada sifir 1 hingga 12 kat belakang buku latihan.. hehe

Lynn Damya said...

Hana : haha nostalgia tu~~ (n_n)

Nurrul said...

ehehe.. senang nak rujuk.. lepas nie.. tak ingat n payah nak conggak tengok sifir nie.. :)