Happy Three Friends

Miss Money

Sunday, 22 July 2012

Koleksi Kartun Muslimah Yang Menawan Hati


Salam and Hi. Bulan baik ni, aku nak kongsi benda-benda baik untuk
pembaca sekalian. Sejak akhir-akhir ni, aku tengok makin banyak
doodles kartun muslimah menghiasi page home di FB. Cantik-cantik
dan sejuk je mata memandang. Jom tengok doodles kartun
Muslimah kat bawah ni (n_n)


Ada yang lemah-lembut saja :




Cantik sangat kan?


Ada juga karakter kartun Muslimah yang aktif dan ceria :


Comel (n_n)


Paling sweet kartun pasangan suami isteri / keluarga Muslimah /
sahabat-sahabat macam ni :





Satu yang aku perasan, kartun / doodles Muslimah ini tone warnanya
dan moodnya adalah terang dan tenang. Mungkin tone itu simbolik
kepada cahaya atau 'Nur' itu sendiri bila kita beriman kepada-Nya :)



 Sweet sangat :)


Aku suka gambar ni ! Hihi~

Style gila !! :D


 "Wanita, hiasan dunia...
Seindah hiasan adalah wanita solehah..."

Owh ye, wanita-wanita sekalian, peliharalah diri anda ya.
Semoga kita terpelihara dari segala kejadian buruk dan jahat,
amin~~


Owh ye, ini cool~


Heheh...itu je, thank sudi baca (n_n)




19 comments:

KechikumA said...

Nice.
Semua comel comel jek.
Geram tengok, hehe.
Salam Ramadhan ya~!
;)

Sarah Mohd Saleh said...

mmg sume doodle muslimah itu sgt cntikk.sjuk je mata memandang ;D

Anum Shukri said...

cantik lah...selamat berpuasa..

Lynn Damya said...

Kechikuma : haha geram ye, ok thank Q :)

Sarah : haha sejuk sgt :D

Lynn Damya said...

Anum : hehe terima kasih kak :)

ieda said...

cantik ...
akk pun suke tgk ..
yg ramai2 tuu .. bayangan secantik itulah bidadari syurga kan ;)

fieda said...

mmg comel2 belaka..

faizal mohd said...

sume cantik dan sopan. :)

Lynn Damya said...

ieda : haa betul tu, gembira tgk.. :)

fieda : hehe betul2

faizal : sejuk mata memandang :)

kholis said...

untuk kartun musli cowoknya kurang banyak........

hayu said...

thanks..bagus banget dech..

hayu said...

thanks..bagus banget dech..

Ahmad Sajidin said...

ASSALAMU'ALAIKUM....

saya minta ijin copy gamabr akh n ukhti ya...

buat saya jadkan seketsa mahar..

^_^

Ahmad Sajidin said...

assalamu'alaikum...


saya minta ijin copy gmb akh n ukht untuk seketsa mahar..

makasi.
wassalam

Syifa Fauziah Nawawi said...

bagus bagus banget gambarnya :)

Syifa Fauziah Nawawi said...

Bagus bagus gambarnya:)
ijin save ya :)
makasih

Nafa Putri said...

Cantik2...izin save ya...:)

Auji Aliah said...

Izinkan saya Save image...
Untuk buat Profile...
http://arusniaga.com/auji

masyta intan said...

Semuanya cantik subhanallah :)

MY CRAFT shop !!

Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Premium Beautiful Corset Agent & Part Time Blogger