Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 12 June 2013

Ini cerita tentang Mati & Rindu


Ingat mati itu penting

Selain dapat menginsafkan diri kita,

ia merupakan 'cara' untuk aku menghargai seseorang yang dekat dengan aku..



Kau takkan dapat bayangkan betapa rindunya kau pada orang-orang yang kau
sayang, jika mereka dah takde...

Kau takkan dapat bayangkan betapa kau menginginkan orang-orang yang kau
sayang / menyayangi kau untuk hidup kembali semata-mata untuk melepaskan rasa
terkilan kau kerana selalu mengabaikan mereka ketika mereka masih hidup...

dan kau takkan dapat bayangkan betapa lemahnya dan sakitnya apabila rasa terkilan
itu bertahun-tahun menghantui kau, dan kau tak mampu untuk berbuat apa-apa...



....







So let's appreciating more than ignoring...

:)


8 comments:

aimi adilah said...

sgt setuju dgn entry ni.....

dan

sy mmg tengah melalui semua yg diats sekarang nie =(

aimi adilah said...

hyeee.... k.ina=intanberlian.......... org yg sme... :D

reenapple said...

Aku setuju! Tapi kalau orang yang abaikan kita, rasanya kita pun patut saje abaikan orang itu.. hiks!


*aku suka entry yang ini!

Gugu Soriano said...

aku ase nk jolok n3 ko ni kat mulut dy . biar dy sedar ape itu 'hargai' :3

Lynn Damya said...

Aimi : terima kasih, maaf klw buat awk sedih :(, owh yeke, org yg sama ea, kesian kak intan tu.

reenapple : haha betul, aku setuju dgn kau juga, hahaha...

gugu : erkkk, aku igt kau nk jolok kt mulut aku td, takut aku, haha silakan babe ! :p

eima said...

hargailah org tersayang ... hmmmmm
sedih ...

Lynn Damya said...

eima : :(

Cik Anita said...

pernah merasai perasaan itu..perasaan hilang itu.. tapi masa itu pengubat segalanya

:)