Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Monday, 17 June 2013

My Creative Assignment #2 Nombor

Salam semua. Aku nak bagitau korang, aku suka course yang aku amek dulu sebab
kebanyakan assignmentnya memerlukan aku berjalan-jalan melihat alam sambil
melihat benda-benda yang kreatif. Macam assignment ini, aku kena ambil gambar
apa-apa saja yang menyerupai bentuk nombor 0 - 9.

So, berbekalkan kamera yang tak semenggah mana, aku dan team aku pon merayau
macam kucing kehilangan tuan kat tengah-tengah bandar hilir, Melaka, mencari
bentuk nombor, dan ini hasil yang aku dapat :

Nombor : 0
Objek : Taman permainan dan ape benda entah yg lagi satu tu~


Nombor : 1
Objek : Besi kat kereta api, tiang kayu


Nombor 2 :
Objek : Tebing kolam dan besi tempat letak flyers


Nombor : 3
Objek : bangku simen & corak swimming pool

(hahaha gembira gila aku, tak sangka ada nombor 3 dalam swimming pool) :D


Nombor : 4
Objek : kayu & bayang2 tiang besi


Nombor : 5
Objek : tali kesian & tangga taman mainan (huh ader rupa 5 ke? mcm S je kan, haha)


Nombor : 6
Objek : Pagar-pagar besi yang bercorak memang banyak membantu aku dalam
misi pencarian nombor ni, hahaha


Nombor : 7
Objek : Batang paip & pemegang aircond


Nombor : 8
Objek : Taman Mainan & err.....mangkung sup dan sambal nasi ayam (haha, xsenonoh)


Nombor : 9
Objek : wayar & corak batu hiasan


Haaa okay itulah assignmentnya, best tak? Selain, nombor 0 - 9 ni, kitorang kena
gak cari huruf A - Z tau, jom klik SINI untuk tengok yang alphabet huruf lak :D



5 comments:

Chic Na said...

bestnya assignment dia. snap2. tp kena kreatif la kan.. huhu..

Tinta Lana said...

Salam.

Memang bagus idea ko lynn..jadikan mangkup sup n cili nasi ayam tu no 8,hahaha

Best juga kan asgmnt camni.. Bleh juga jadi modal tuk buat game dgn budak2 ^_^

Nong Andy said...

Ko n geng2 ko memang makhluk yg kreatif... ambil gambar pun kreatif hehe

Sarah Mohd Saleh said...

kau ambik kos ape?mcm best plak main snap2 gambau

fiey ahmads said...

ingat project ape td :P