Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Monday, 6 August 2012

Shhhhh.......



Kita ni selagi kita anggap kita yang betul,
selagi tu lah kita nak mengata..
selagi tu lah kita nak mengumpat...
nak bagitau kat semua orang yang kita ni yang betul...
mulut tak leh diam, hati tak reti nak sejuk..
sama jugak lah dengan mereka yang kita anggap salah tu..
mereka pon anggap diri mereka betul..
mulut nak menembak gak..
mereka pon ingat kita yang salah..
last-last..
tembak sana, tembak sini...
dua-dua mati...
bagus !
Semua diam.....

...
...
...

(aman...)




 

3 comments:

Gugu Suseno said...

manusia .. tak penah nk senyap .. ade je yg slh d mata dorg .

Lynn Damya said...

gugu : yup :)

Nong Andy said...

kali ini saya rasa kamu betul :D