Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Friday, 2 August 2013

Terima Hakikat



Salam. Kau tahu apa maksudnya ni? Raya tahun 2013 ini adalah yang pertama kali.
Dan aku kena terima hakikat ini....sobs..sobs....


AMARAN : Hanya untuk adik2 sedara yang berumur 19 tahun ke bawah. Hahahahaha :p



10 comments:

Heartbeat said...

ohh aku belom lg walaupon dah kje . hik hik hik ..

btw, kad dah sampai . . comel beb . tq sayam :)

Lynn Damya said...

wah untung kau babe, hahaha welcome (n_n)

reenapple said...

Aku umur 19. Nanti kasi ya... haha

Mysara Ab Rahman said...

ala..baru ingat nk mintak jgk..umur dh terlbey..hee

Heartbeat said...

Lupa nak gtaw, aku baru nak spm thn ni . doakan yek . duit raya hulur sekali . hik hik hik

Invisible Me said...

Kehkeh.
Tak kena lagi macam tu.
Umur terlebih sikit tapi sentiasa nampak belasan, boleh dapat kot kan :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi pertama kali ea?? hihi

slmt hari raya awak.

Nong Andy said...

Hehehe...

Bagi duit raya sebenarnya satu kegembiraan dan kebahagiaan juga.

Bila lihat mereka gembira dapat duit raya...
Percayalah.. kau akan gembira sama :D

P/S: cantik sampul RHB BANK tu.. opis boy akak xde minta sampul kat RHB pula..

Nong Andy said...

Kad raya lynn dah hantar.. tak tau la sempat smpai sebelum raya atau lepas raya hehe

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Aku..adik sdra ko kan? umur aku baru 16 tauunnn :D hahahha

Lynn, ak cuma nak habaq, kad dah sampai..tapi duit raya tak smpai lagi..bila ko nak pos lynn?hahahahah

Aku tgk setem,ingatkan sultan mana bagi aku kad raya..ko rupanya,hahahah. Terima kasih banyak weh! Siap lukis2 lagi.. :)