Happy Three Friends

Miss Money

Sunday 30 March 2014

Hadiahkan EPHYRA untuk mama :D



Salam. Hari tu mak aku mengadu sakit-sakit kaki.
Kaki dia selalu 'sesemut' dan kena 'simpul biawak'.
Urat-urat selalu tersimpul. Tak boleh tidur mengiring
sebelah kiri kalau tak silap aku, tidur mengiring belah
kanan saja. Kesian mak aku. Nak minta urut segan,
sebab sakitnya tu daripada hujung jari kaki, sampailah
ke punggung dan pinggang. Aku ade tolong urut-urut
jugak, tapi yelah aku ni tukang urut tak bertauliah,
maka hilang sakit nya untuk sementara je lah.

Then, abah belikan madu. Murah je madu tu, RM 7.90
jenama Fan Choice, but even murah, ia tetap asli sebab
takde mendapan gula kat bahagian bawah madu tu, dan
tak beku kalau masuk icebox. Dan Alhamdulillah, kaki
mak aku dah takde sakit-sakit lagi, dah boleh berjalan
jauh dan berdiri lama.

TAPI....lutut mak aku lah pulak yang sakitnya pun adoi~
Tak tahu apesal...dan semenjak bulan lepas mak aku dah
rasa sakit-sakit lutut, kesian mak T_T tak tahu nak guna
ubat apa...jadi belikanlah pelbagai koyok untuk meredakan
sakit tu...bermacam jenis koyok sampai jenis-jenis koyok
yang aku tak pernah tahu kewujudannya pun ada, contoh
macam koyok Cili, koyoknya warna merah. Mak aku cakap
sakit gila pakai yang tu sebab panas betul. Hahaha...

Last-last mak aku guna koyok Panaflex ni je, untuk redakan
sakit lutut dia tu :


Tapi, agak tak berbaloi sebab ia hanya berfungsi untuk
meredakan, bukan untuk merawat punca sakit lutut tu.
So, aku fikir, tak leh jadi ni, duit habis beli benda yang
tidak memulihkan...dan aku pun teringat blogger
Kak Intan Berlian ada cerita tentang EPHYRA!


Terus aku search dan kaji betul-betul tentang EPHYRA ni.
Aku jenis yang anti-chemical. So, takut jugak kalau-kalau
EPHYRA ni diperbuat daripada bahan-bahan yang bahaya.
Lagi pulak, aku nak hadiahkan untuk mak aku, gila kalau
tak check betul-betul. Segala nama saintifik yang ada
seperti Asthaxanthin, L-Gluthatione dan Ceri Acerolla
(ini dah terang-terang buah ceri pon beriya nak check gak)
aku check betul-betul, dan akhirnya....

CONFIRM !! Semua kandungan adalah berdasarkan
bahan-bahan semulajadi yang berfungsi sebagai anti-oksida
yang sangat berguna untuk 'healing process' badan kita.

Dan, aku pon nekad beli EPHYRA untuk mak aku,sebab
salah satu fungsi EPHYRA adalah dapat memulihkan sakit-
sakit sendi dan otot.

Ni EPHYRA yang aku beli, satu kotak mengandungi
30 paket untuk penggunaan selama sebulan. Rasa oren,
sedap wehh~ owh ye, setiap pembelian dalam kotak
akan 'dipercumakan' sekali dengan Beg dan Shaker EPHYRA.

Untuk percubaan pertama ni, aku beli satu je dulu, saja
nak suruh mak aku try dulu. Dengan aku-aku pun sekali
menyibuk nak try~ haruslah kan~ hahah..dan sekarang
dah nak masuk 2 minggu kitorang minum EPHYRA ni :D


Dan kesan yang dialami adalah positif ! :D kitorang baru
minum tak sampai seminggu hari tu, dah rasa perubahan.
Mak aku tetiba cakap, Alhamdulillah dah hilang rasa sakit
lutut tu. Koyok Panaflex terakhir yang aku beli hari tu
before EPHYRA sampai pun aku tengok belum terusik
lagi. Wah, ini sudah bagus ! :D

Bukan mak aku je yang rasa perubahan, lepas seminggu
minum EPHYRA pun, aku dah rasa macam kepenatan
melampau aku dah hilang. Bila aku fikir-fikir semula,
sebenarnya pada hari kedua aku minum EPHYRA je dah
rasa kesan positifnya :D Memang Alhamdulillah sebab
balik kerja aku still ada tenaga untuk siapkan tempahan
bantal aku, dan esok paginya pula, senang nak bangun pagi.
Rasa macam selesa je dan bersemangat. Hahaha...(n_n)

Okay itu lah sedikit pengalaman lepas aku try sendiri
Produk EPHYRA ni, even tak sampai sebulan pun dah
nampak dan rasa kesannya. Bagus sangat EPHYRA ni!


Harga EPHYRA ni di pasaran adalah RM 197, tapi
kalau korang berminat dan nak try EPHYRA ni, aku
boleh dapatkan dengan harga yang murah. Khas untuk
pembaca blog aku saja. Haha untunglah korang yang
tabah baca entry yang panjang gila ni kan :p Dapat diskaun
sikit~ Hehe...

Kalau nak boleh email aku kat sini :
lynndamya@yahoo.com

By the way, pagi tadi mak aku dah standby 50% duit untuk
kongsi beli EPHYRA ni dengan aku. Hahaa~aku cakap takpe,
ini kira hadiah untuk dia untuk setiap bulan. Cuma kalau aku tetibe tersengkek ke, aku akan ngendeng-ngendenglah minta dia sponsor separuh~ Hahaha :p Korang pun boleh
buat yang sama macam aku buat, bagi hadiah kat mak,
or bagi kat mak mertua ke. Btw EPHYRA ni lelaki pun
boleh minum tau :D 

EPHYRA ni bukan je untuk merawat sakit-sakit lutut dan
kepenatan je tau, malah dapat mengurangkan kesan-kesan
jerawat / jeragat / bintik-bintik hitam pada wajah,
me'moist'kan / melembapkan kulit wajah yang kusam, dapat
mencerahkan kulit termasuk kulit-kulit tubuh badan sekali,
lepas tu mengurangkan rambut gugur, awet muda, kekal
cergas macam aku ni haa..haha dan banyak lagi, next aku
akan update lagi ya.

Okay, sekian terima kasih kepada silent readers yang tabah
membaca.. (n_n) Bye~

No comments: