Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Friday, 21 March 2014

Tempah Loket Yang Seiras Dengan Kucing Anda


Custom cat portrait pendant silver plated chain - ceramic cat  - custom pet pendant necklace made to order spring gift


\



Kau tau berapa nak buat benda ni?

Boleh klik sini lah kalau berminat : 

Sebijik RM 170.59

p/s : Siapa kata orang seni ni susah nak cari makan? Hehehe...InsyaAllah,
ade je jalannya kalau ada kemahiran...tapi, tak berduit aku nak buat macam
ni, hahah.. :P


5 comments:

Syah Eida said...

comeinye..

Nong Andy said...

170?

Mahal nya..

Tapi... comel nya...

Kalau around 50 akak rasa nak juga.. tapi 170.. hehehe.. angkat bendera putih la

Aisya A. said...

menarik tu harga sebijik tu cantik jugak. haha

reenapple said...

Cantik! Itu untuk gantung kat leher kucing atau kat leher owner kucing? hehehehehe

eima said...

boleh tahan harganye ... ye la ni kerja kraf bukannye senang