Happy Three Friends

Miss Money

Monday 31 July 2017

Email Baru Untuk Review Produk Melalui Blog Lynndamya

Salam (n_n)
Terlebih dahulu, saya nak minta maaf lah pada sesiapa yang ada email saya di lynndamya@yahoo.com atas urusan nak review barang. Email tersebut dah lama tak guna sebab ada satu ketika tu, ia macam bermasalah pulak. Sangat lembap nak view even internet masa tu laju gila.

So, saya tukar email baru. Tapi amatlah terlupa nak update dekat blog tentang penukaran email baru tersebut. Ni teringat nak update pun sebab tergerak nak bukak email yahoo tu, ya Allah banyaknya orang email saya nak minta reviewkan barang. Sorryyyyyyy sesangat sebab tak reply :'( Mesti ingat kita berlagak kan..wuwu

Jadi, pada sesiapa yang berminat nak promosikan produk anda melalui blog saya, boleh lah email butirannya ke EMAIL BARU SAYA iaitu:

lynndamya@google.com

Servis Review Produk Serendah RM99 sahaja!!

- Entry bergambar dengan gaya penulisan yang santai
- Tiada tempoh masa (entry akan kekal di blog saya kecuali anda yang meminta untuk memadamkannya)
- Anda boleh copy paste link review saya untuk tujuan promosi anda

Berikut merupakan antara sample product review yang saya dah buat, klik kalau nak lihat ya:



Jadi, pada sesiapa yang berminat nak promosikan produk anda melalui blog saya, boleh lah email butirannya ke EMAIL BARU SAYA iaitu:
lynndamya@gmail.com

Sekian, terima kasih (n_n)

3 comments:

Anum said...

wow
all the best

Cici said...

kan babe. lagi senang fokuskan kat satu email je. i dulu letak bebanyak pun dh pening dh

ct cheery said...

All the best dear...