Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Sunday, 12 July 2015

Lagi Tempat Untuk Sewa Barang Pelamin / Tunang

Salam.
Nah, buat yang sedang merancang dan terasa nak diy sendiri persiapan pelamin / photobooth / apa-apa yang berkaitan. Yang ini lagi best sebab kebanyakan barang-barangnya memang tengah trend sekarang ni (n_n) Jom tengok!






Haaa niceeeee sangat kan!! Oleh sebab ada tertera harga bagi setiap item, so sangat best untuk korang buat kira-kira bajet sekali. Ada baaaanyak lagi item yang korang boleh sewa bagi memenuhi pelamin impian korang tu. Haha~ berminat nak sewa? 

Klik gambar kat bawah ni :

by SuperCun Wedding

2 comments:

eima said...

menarik kan ...skrg ni org tak tgu mak andam dah ..sendrik pun boleh buat

Noor Azah Binti Muhamad Salleh said...

area mana ni ya?