Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Saturday, 23 June 2012

Anak kucing di rumah kawan (n_n)


Hi. Semalam aku tolong kawan aku (Bunga Sejambak)
 shooting TVC kat rumah
kawan kitorang yang lagi sorang ni (yanie)


Honestly, aku suka pergi rumah yang baaaaaanyak kucing !
Dan yang bestnya rumah kawan aku ni memang baaaaaanyak
kucingnya...


SUKA ! SUKA ! >_< 
(lompat2 bintang kerana kegembiraan terlampau)


Jom2 aku tunjukkan kucing-kucing comel tu, hihi..


Dalam rumah kawan aku tu, kucing is everywhere~~haha
Masuk sana, ada kucing, masuk sini jumpa kucing....
weee~~~seronok betul ! :D


Ini ibu kucing dengan anak-anaknya yang comel kat belakang tu :)

Semua tgh tidur (u_u), tapi aku kacaw sampai diorang bangun..
hahahaHAHAHA !


 

 Si comel dah bangun (n_n)



Anak kucing hitam tu terbaring sakan~~hahah





Sudah..sudah ketepikan semua anak-anak kucing dan ibu kucing itu.


Aku nak interframe jugak~~~


gambar selepas ber-shooting~ :)

Hahahahaha.....okay dah penat update blog, 
sekarang kena sambung wat kerja sudah~~~


(n_n)

meowww~~


3 comments:

reenapple said...

huuu.. ruamh aku pun bnyak kucing.. sila datang rumah aku.. heheheh. Tapi aku kurng kucing dalam sangakr.. hehehe

Sarah Mohd Saleh said...

hoi hoi hoii pndaii pulakk die wat muke comelkucinn tuh.grrrr

Nong Andy said...

ah.. aku jatuh cinta.


dengan semua kucing2 yg comel itu