Happy Three Friends

Miss Money

Tuesday 12 June 2012

Gempak Gila Punya Gerilla Ads


Hi semua :D Entry ni khas aku buat untuk student Advertising.
Ingatkan nak post kat wall group je tapi macam banyak sangat
yang gempak, so aku share kat sini jer lah okay~~

Jom kita tengok kegempakan gerilla ads ni, (@_@)



Sorry lah blur (-_-')

Hot Wheels yang hot !

Ini aku tak sure kempen apa sebenarnya sebab kelajuan internet
tak mengizinkan aku untuk reseacrh dengan lebih lanjut...




Btw, advert McD selalunya gempak gila, macam bawah ni :




Ini pon sangat cool !!!

 




 Ini paling cool aku pernah tengok... rasa sakit hati (-_-')
Hahaha :p

Haa~ sorry ye anak-anak sekalian, bawah tu corrupt (u_u)


Billboard kita juga tak akan bosan kalau kita dapat buat
gempak macam ni :


Simple but meaningful :)



And don't forget, play with the environment  

(n_@) and produce
super creative gerilla ads like these!

:D






and play with the angle too :D






Stutter bermaksud gagap. Do you see how brilliant they translate
how the stutter speak in a visual like this? :)

( oH MY English !!!)


Dan juga, gunakan segala peluang untuk sampaikan mesej di
tempat yang target audience anda selalu pergi :)


Ok, harap entry ni bermanfaat untuk korang yang berkenaan :)
Hehe, good luck designers !

Let's make a happy ending
for our degree (n_n)

Owh btw, aku rasa gerilla tu bukan macam tu ejaan nya, hAhah !


6 comments:

Irma A.Wahid said...

mmg terbaik kot....meleleh air liurrr tgokkk

Nong Andy said...

ya.. ia sungguh cool dan buat aku teruja

terima kasih, jemput datang lagi ...

eh...?

Lynn Damya said...

Irma : tau xpe, harap kite ade idea yg gempak cmnih :D

Nong Andy : eh? hahahaha :p TQ

Anonymous said...

awesome2 smua design diatas! fuhyooh bila ah dpt bt camtu.

Lynn Damya said...

Fyfy : haha aweseome kan?? hrp2 dpt buat cmni utk final.. :D

Maya said...

sooooo cooooooolll :) nice to meet you..I follow you...u follow me http://yamarisaikhu.blogspot.com/